سقف های کشسان دارای مزایای بسیار زیادی از جمله استحکام، بهره وری انرژی و گزینه های طراحی تقریبا نامحدود هستند. با این حال، یکی از مزایای دست کم گرفته شده آنها، انعطاف پذیری آنها است. بارها و بارها متوجه می‌شویم که آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا برخی از مشکلاتی را که با هر توسعه ملکی قابل انتظار است، حل کنیم. در اینجا چند مورد از رایج ترین مشکلاتی که می دانیم سقف کشسان می تواند به حل آنها کمک کند، آورده شده است.

سقف های ناخوشایند

آیا سقف وحشتناکی دارید که سال ها مورد غفلت قرار گرفته است؟ دسترسی نه تنها به خصوص برای مناطق بزرگ و جادار دشوار است، بلکه هرگونه تعمیرات و دکوراسیون معمولی به زمان و بودجه قابل توجهی از نظر تعمیرات ساختاری، دکوراسیون و تمیز کردن کل اتاق، پاکسازی و سپس بازگرداندن همه چیز نیاز دارد. راه حل آسان این است که قرار دهید. در یک سقف کشسان جدید و دوست داشتنی، سقف نامطلوب خود را کاملاً بدون نیاز به لمس آن پنهان می کند! در بالا تصویری از نصب سقفی است که ما برای نمایشگاه Zehnder در بریتانیا تکمیل کردیم. شما حتی می توانید اتاق خود را با طراحی سقف چشم نواز و همچنین جلوه های نوری آینده نگر که به راحتی با سقف های کشسان ایجاد می شود، زیبا کنید.

روشن کردن اتاق های تاریک

برخی از اتاق‌ها، به‌ویژه زیرزمین‌ها از نور محدودی رنج می‌برند و بنابراین می‌توانند بسیار تاریک باشند. سقف‌های کشسان جایگزینی عالی برای سقف‌های گچی رنگ‌شده سنتی هستند، زیرا یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های آن‌ها براق است که نور بیشتری را منعکس می‌کند و باعث می‌شود اتاق روشن‌تر شود. برای مثال زیر را ببینید، این یک سقف کشسان براق است که ما در یک مجموعه آبگرم زیرزمین تاریک در اسپانیا نصب کردیم.
نصب سریع
اگر یک کسب و کار تجاری هستید، احتمالاً می خواهید هر گونه بازسازی یا تزئینات مجدد در اسرع وقت انجام شود تا بتوانید دوباره برای تجارت باز شوید. اگر پروژه شما در حال انجام است یا ضرب الاجل سختی دارید که نمی توانید آن را از دست بدهید، انتخاب سقف های کشسان در مقابل گچ سنتی می تواند هفته ها از برنامه خارج شود.

خسارات ناشی از نشت را به حداقل برسانید

نشتی ها می توانند خسارت زیادی به اموال شما وارد کنند و اگر یک تجارت تجاری هستید ممکن است مجبور شوید موقتاً تعطیل شوید و باعث درد بیشتر به سرمایه شما شود. اما سقف‌های کشسان فوق‌العاده محکم و انعطاف‌پذیر هستند، بنابراین در بیشتر موارد فقط برای تطبیق با سرریز آب کشیده می‌شوند تا اتاق زیر را سیل نکند. آب اضافی را می توان به سادگی و با خیال راحت تخلیه کرد، سقف را تعمیر کرد و سپس گرم کرد تا به سطح صاف اولیه خود بازگردد. برای مثالی که برای یکی از مشتریان هتل در بریتانیا انجام دادیم، به زیر مراجعه کنید.
آیا مشکل سقف دارید که نمی توانید آن را حل کنید؟ اکنون تماس بگیرید، ما دوست داریم ببینیم که آیا می توانیم به شما کمک کنیم.