سقف های کشسان در حوزه طراحی داخلی نسبتاً جدید هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم ممکن است از نحوه کار آنها آگاه نباشند. اجازه دهید کمی بیشتر در مورد نحوه کار آنها و دلیل ایمن بودن آنها به شما بگوییم. 

سقف های کشسان چقدر ایمن هستند؟

آیا سقف های کشسان می توانند بشکنند؟ 


سقف های کشسان به طور ایمن محکم می شوند و روی سقف شما کشیده می شوند، به این معنی که هرگز نمی ریزند. آنها همچنین فوق العاده مقاوم هستند (فقط به این واقعیت فکر کنید که هنگام نصب در برابر گرم شدن مقاومت می کنند) و می توانید مطمئن باشید که سقف کشسان شما هرگز ترک نخواهد خورد. برخلاف سقف معمولی، سقف پاپ کورن یا سقف معمولی دیوار خشک، سقف کشسان با گذشت زمان شکننده یا تغییر رنگ نمی‌دهد.

آیا سقف های کشسان می توانند سقف های پاپ کورن را بپوشانند؟


سقف های کشسان نیز راه ایمن تری برای خلاص شدن از شر سقف های پاپ کورن هستند! اگر خانه شما دارای سقف پاپ کورن است، احتمالاً می دانید که برداشتن آنها بسیار خطرناک است. در اواسط دهه 1900، سقف پاپ کورن با آزبست - یک ماده بسیار سرطانی - ساخته می شد. این بدان معنی است که این سقف های قدیمی فقط توسط متخصصان قابل برداشتن است. 

سقف های کشسان راه ساده تری برای رفع این مشکل هستند! به جای اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید، فقط می توانید آنها را پوشش دهید. حتی می توانید یک جلوه براق جالب اضافه کنید! 

آیا سقف های کشسان قابل اشتعال هستند؟ 


سقف کشسان ما قابل اشتعال نیست! آنها ایمن ترین در بازار هستند و ما تنها نصابی در ایالات متحده هستیم که دارای سقف های کشسان CE (گواهینامه اروپا) هستیم. متأسفانه، بسیاری از شرکت های سقفی به مشتریان خود اهمیت نمی دهند و از سقف های ارزان تر، بدون گواهینامه و با اطمینان کمتر استفاده می کنند. امیدواریم بتوانیم نمونه ای برای سایر نصاب ها باشیم.

آیا سقف های کشسان قابل اشتعال هستند؟

چگونه می توانید سقف های کشسان را تعمیر کنید؟ 


اگر  حادثه رخ داد و سقف شما آسیب دید، نگران نباشید! فقط با ما تماس بگیرید و ما می آییم تا آن را برای شما تعمیر کنیم. برای جلوگیری از هر گونه حادثه، لطفا از شستن سقف خودداری کنید! لازم نیست و ممکن است آسیب ببیند. 

آیا به فکر گرفتن سقف کشسان هستید؟ ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام یک برای خانه شما بهتر است.