در اینجا راهنمای آسان مصور ما در مورد نحوه نصب سقف کشسان در 10 مرحله آسان است.

 تصمیم بگیرید از سقف کشسان استفاده کنید

ما یک تامین کننده سقف کشسان هستیم اما باید صادق باشیم شرایط خاصی وجود دارد که سقف کشسان ممکن است بهترین گزینه نباشد. هر چند شرایط زیادی نیست! مزایای اصلی سقف های کشسان این است که می توانند با سرعت بیشتری نسبت به سایر گزینه های سقفی نصب شوند ( جدول مقایسه قیمت سقف کشسان ما را ببینید ) نگهداری آنها آسان و کم هزینه است و در طیف وسیعی از پوشش ها از جمله سقف های چاپی وجود دارد ! آنها همچنین بسیار بادوام، ایمن و قابل اعتماد هستند. به همه این دلایل، آنها یک انتخاب بسیار محبوب برای فضاهای داخلی پزشکی، آموزشی و بهداشتی و تفریحی مانند بارها، رستوران ها، استخرها و سالن های ورزشی هستند.

سقف های کشسان - همیشه یک گزینه محبوب در استخرها، اسپا و سالن های ورزشی

پارچه خود را انتخاب کنید

بنابراین شما تصمیم عاقلانه ای برای کشش گرفته اید، اما چه پارچه و رنگی می خواهید؟ براق، ساتن یا مات؟ شفاف یا شکل دار؟ یا شاید می خواهید تصویر یا لوگوی شرکت مورد علاقه خود را روی سقف خود چاپ کنید؟ گزینه های طراحی سقف کشسان را در اینجا بررسی کنید .

پارچه جدید ما با چاپ آسمان 5 متری داغ از روی پرس

 تامین کننده خود را انتخاب کنید

هنگامی که طرح خود را انتخاب کردید، باید یک تامین کننده را انتخاب کنید. ایزی سقف پایین ترین قیمت ها را در بازار تضمین می کند و ما در موقعیتی منحصر به فرد برای ارائه خدمات کامل هستیم. از تولید پارچه شما تا نصب نهایی و مراقبت های بعدی. اما ما همچنان به شما توصیه می کنیم که از طیف وسیعی از تامین کنندگان قیمت بگیرید و تامین کننده مناسب را برای خود انتخاب کنید.

 اتاق را آماده کنید

اگر معمولاً سقف خود را گچ کاری می کنید، این مرحله را دوست خواهید داشت. اتاق نیازی به پاکسازی کامل ندارد. ممکن است لازم باشد کمی فضا ایجاد کنید، اما جدای از آن نیازی به آماده سازی اتاق نیست. می توانید کم و بیش بلافاصله نصب را شروع کنید!

  مسیر آلومینیومی را وصل کنید

سقف کشسان شما از طریق یک مسیر آلومینیومی که به هر چهار دیوار نصب شده است به اتاق شما متصل می شود. اگر قرار است سقف فضای بزرگی را بپوشاند، باید مسیرهای آلومینیومی در فواصل زمانی در سرتاسر سقف تعبیه شوند تا پانل های پارچه ای به هم متصل شوند.

 برای سقف های بزرگ از مسیرهای آلومینیومی در سراسر اتاق برای اتصال پانل های سقفی استفاده می شود

وسایل روشنایی و سایر سیستم ها را بالای سقف قرار دهید

سکوهایی را برای وسایل روشنایی یا سایر سیستم ها (به عنوان مثال هشدار دهنده دود) به سقف اصلی وصل کنید. ارتفاع سکو را طوری تنظیم کنید که به راحتی بتوان وسایل مربوطه مانند چراغ ها را از سقف کشیده و در جای خود قرار داد.

 

stretch showroom ceilings

7. اتاق را گرم کنید

برای اینکه پارچه سقف را در جای خود بکشید، باید از گرما برای افزایش کشسانی آن استفاده کنید. ما این کار را با استفاده از بخاری های گازی قابل حمل انجام می دهیم.

از قوطی های گاز قابل حمل برای گرم کردن پارچه استفاده کنید تا به حالت ارتجاعی بهینه برسد

سقف را وصل کنید

هنگامی که پارچه به حالت ارتجاعی بهینه رسید، ابتدا روی قفسه آلومینیومی، گوشه ها نصب می شود.

پارچه را ابتدا گوشه ها را به ریل آلومینیومی وصل کنید

 

از وسایل و اتصالات عبور دهید

حلقه های تقویتی به بوم چسبانده می شوند و سپس داخل آن بریده می شوند تا سوراخ هایی برای وسایل نور و سایر سیستم ها ایجاد شود. وسایل به کابل ها متصل می شوند، از طریق سوراخ ها کشیده می شوند و سپس فنرها به سکوهای ثابت بالای بوم درگیر می شوند.

 

office ceiling installers

تمیز کردن نهایی

هر گونه اثر دست یا رد روی بوم سقف با یک پارچه مرطوب پاک می شود. سقف کشسان شما اکنون نصب شده است!

سقف کشسان شما نصب شده است!

امیدواریم اکنون مراحل اولیه نصب سقف کشسان را بدانید؟ ما همیشه می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم - لطفا با ما تماس بگیرید. ما همیشه علاقه مند به شنیدن نظرات افرادی هستیم که ممکن است بخواهند به شبکه نصب کنندگان ما نیز بپیوندند. آموزش رایگان ارائه شده است!