سقف های کشسان همیشه یک انتخاب محبوب برای سقف استخرها بوده است. با این حال، با نصب چند مورد، برای ما روشن شده است که سقف های کششی مخصوصاً برای سقف استخرهای بزرگ مراکز تفریحی عالی هستند.

سقف کشسان

11 دلیل برای استفاده از سقف کشسان در استخر:

  • 1. حتی برای ساختمان های بزرگ مانند مراکز تفریحی، سقف های کشسان را می توان در چند روز نصب کرد، به این معنی که در کسب و کار عادی و درآمدزا در راه اندازی یک مرکز تفریحی ایجاد می شود.
  • 2. از آنجایی که سقف های کشسان نیازی به پاک ندارند و باعث اتلاف نمی شوند، حتی ممکن است بدون نیاز به ساختن کامل تأسیسات، سقف خود را نصب کنید!
  • 3. سقف های کشسان نمی خورد، بوم در برابر گازهای می کنند یا سمی مانند گوگرد و کلر غیر قابل نفوذ است. بوم همچنین به عنوان یک مانع عمل می کند، بخارات نمی تواند از فضای خالی بین سقف کشسان و سقف اصلی عبور کنند و فلزات، ماشین آلات و سیستم های مورد استفاده برای کار مرکز را بپوشاند.
  • 4. زمانی که مرکز خود را می توانید انجام دهید، چون اکثر فلزات، ماشین آلات و سیستم ها توسط سقف کشسان پنهان شده اند، نیازی به صرف زمان برای تعمیر آنها یا زیباها برای ساختن آنهاست!
  • 5. با توجه به ارتفاع سقف مراکز تفریحی، به طور متوسط ​​8 تا 10 متر، برای تعویض یا تعمیر سقف خود به داربست های جامع (و گران قیمت) نیاز دارید. از آنجایی که سقف کشسان را می توان سریعتر از سایر گزینه های سقفی نصب کرد، می توانید تعداد روزهایی را که باید برای داربست پرداخت کنید به حداقل برسانید.
  • 6. سقف های کشسان ضد آب هستند بنابراین می توانند محافظت بیشتری در برابر نشت ایجاد کنند. آنها همچنین قادرند حجم بسیار زیادی آب را در صورت وجود نشتی در خود نگه دارند که تغییر آسیب به تاسیسات زیر سقف را به حداقل می رساند.
  • 7. سقف های کشسان از جنبه های مختلف سازگار با محیط زیست هستند. آنها 100٪ قابل بازیافت هستند. آنها همچنین می توانند با عمل به عنوان مهر و موم بین سقف و اتاق و همچنین با کاهش مقدار فضای اتاقی که باید گرم نگه داشته شود، عایق بیشتری برای اتاق ایجاد کنند.
  • 8. سقف های کششی دارای ویژگی های صوتی قوی هستند که می تواند به رفع مشکلات طنین صدا که اغلب در استخرهای سرپوشیده بزرگ رخ می دهد کمک کند.
  • 9. سقف های کشسان طیف وسیعی از گزینه های طراحی را برای افزودن یک فاکتور شگفت انگیز واقعی به سقف شما ارائه می دهند. می توانید تصاویر را روی آنها چاپ کنید، آنها را شفاف کنید یا اشکال و سطوح مختلف را در سقف خود ایجاد کنید. حتی یک سقف کشسان براق استانداردتر نیز می تواند با به حداکثر رساندن انعکاس نور و امواج از استخر شما تأثیر قدرتمندی داشته باشد. آنها همچنین با سیستم های مختلف نورپردازی بسیار خوب کار می کنند تا جلوه های چشمگیری در شب ایجاد کنند.
  • 10. سقف های کشسان برای فضاهای بزرگ درخشان هستند. یک بوم می تواند مساحت 50 متر مربع را پوشش دهد. پوشاندن تا هزاران متر مربع با استفاده از ریل های اتصال بالای سقف کار ساده ای است.
  • 11. سقف های کشسان نسبت به سقف های دیگر دوام بسیار بیشتری دارند و نیاز به نگهداری کمتری دارند. ایزی سقف 10 سال گارانتی برای سقف های ما ارائه می دهد اما می توان انتظار داشت که سقف شما بسیار طولانی تر باشد. با اکثر گزینه های سقف دیگر، شما به دنبال تعمیر و نگهداری سالانه یا تعویض در کمتر از 5 سال هستید، به این معنی که تنظیم تر در عملکرد شما ایجاد می شود. برای چند سال نیاز به انجام هیچ یک از این کارها با سقف های کشسان نخواهم داشت!

سقف کشسان استخر

بنابراین، اگر شما یک مدیر مرکز اوقات فراغت هستید، امیدواریم اکنون می توانید ببینید که سقف های کشسان چگونه می توانید در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنید. حتی بهتر از دیگر گزینه های سقفی عالی به نظر می رسند و برای محیط زیست بسیار بهتر هستند.

سقف کشسان استخر

لطفا در صورت طرح به پیشنهاد پروژه سقف خود تماس بگیرید. ما خوشحال شدم که ببینیم چگونه می توان کمک کرد.

سقف کشسان استخر

انتخاب سقف هایی که در برابر رطوبت و کلر/نمک مقاوم هستند بسیار کم است، این نوع سقف ها نیز نسبتاً به روش صنعتی مانند سقف فلزی یا سقف سیستمی ساخته می شوند. در نتیجه گاهی اوقات سقف سنتی ژیپروک نیز انتخاب می شود، اما با این نوع سقف در درازمدت تعمیر و نگهداری بسیار بیشتری خواهید داشت، زیرا سقف باید بعد از 5 تا 10 سال رنگ آمیزی شود و خطر کپک زدن به دلیل وجود دارد. رطوبت منطقه استخر